5 Ağustos 2011 Cuma

Asmam Çardaktan


Asma yapraklı, üzümlü falan güzel bir dekupaj seti bulup almıştım, bunlarla ne yapacağımı düşünüyordum. Sonunda bir set yapmaya karar verdim. Tepsi, ekmeklik, peçetelik, bardak altlığı ve bir de servis tabağı. Ekmeklik ve tepsinin içine yaprakları ve üzüm salkımlarını üst üste yapıştırınca boyutlu gibi görünüyorlar. Hepsinde kenarlar için deri örme bir ip kullandım. Hem birleşme yerlerini kapattı hem de bir şıklık katmış oldu. Cam tabakta da, yaprak ve üzümleri tabağın arkasından dekupaj tutkalıyla yapıştırıp, üzerini bir kaçl renk gçişler yaparak boyadım. Elimde enamel boya olmadığından, normal boya ile boyadım. Bu yüzden tabak biraz mat, bir de ne kadar dayanıklı olacak, verniği gidince ne olacak bilmiyorum ama, eski bir tabağın değerlendirmesiydi nasılsa, "ne yapalım? kısmet" diyeceğim yine :)

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık güzel bir takım olmuş...

    YanıtlaSil
  2. bence de güzel ve şık bir takım olmuş.ellerinize sağlık..güle güle kullanın...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...