22 Ağustos 2011 Pazartesi

Banyo Süsü

Bu fikri bir yerlerde görüp, bir gün yaparım diye beklemeye almıştım. Küçük galvaniz bir kovayı çizgi çizgi boyadım. İçine renkli saksı taşlarından doldurdum. Kuru bir dal parçasının tepesine banyo lifi yapıştırıp, taşların ortasına sapladım. Dalın taşların arasına girdiği noktaya da kurdelelerden fiyonklar yaptım. Fotoğrafta görünmemiş ama, lifin en tepesine de minicik bir arı yapıştırdım (aa, uğur böceği de olabilirdi bakın, şimdi aklıma geldi). Banyoya çok yakışan bir süs oluyor özellikle de lifi sebebiyle, bir o kadar da kolay ve modern görünümlü.

2 yorum:

  1. aaa ne güzel fikir ve sizin uygulama da çok güzel olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. gerçekten hoş fikir "banyo lifinden banyo için çiçek"
    uygulama da çok hoş..
    bunların değişik renklerinden birden fazla dal ile de yapılabilir. dur ben de deniyim bunu, canım çekti:))))

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...