23 Ağustos 2011 Salı

Bir Fincan Kahve


Fincanlar buldum, işledim diye anlatmıştım ya daha önce, işte bu da o seriden bir çalışma. 


Bu biraz daha büyük bir fincan olduğundan, uygun bir çerçeve bulup, içine yerleştirdim ve mutfak duvarına astım.
Tam da asacağım yere uygun, buttercream rengiyle boyadığım çerçeveyi stencıl güllerle süsleyip, eskittim.


İşlememi içine yerşetirirken altına biraz pamuk yerleştirerek kabarttım, bu şekilde daha şık duruyor.



Ve çerçevenin kenarına da dekupaj kelebekler konunca bir fincan kahvem de hazır artık.

9 yorum:

  1. oooooo şahane olmuş bayıldım....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yapmışsın.ilk fırsatta kopya çekeceğim izninle:)

    YanıtlaSil
  3. nefis olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. offfff muhteşem olmuşlar... güzel günlerde kullanılsınlar.

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim çoook:) İşleme ayrı güzel, çerçeve desen birbaşka güzel, uyum harika.. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Elelrien sağlık harika bir çalışma olmuş cnaım...

    YanıtlaSil
  7. mutfağa ne yakışmıştır, ellerine sağlık, çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş... iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  9. çok hoş.
    tülin

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...