1 Ağustos 2011 Pazartesi

Etiketli Tabak


Bu küçük tepsiyi önce maviye, sonra kirli beyaza boyayıp (bu aralar taktım bu kirli beyaza, ne kapatıcılık, ne kıvam, ne renk, ne görünüm ya rabbi, bayıldım bayıldım) kenarlarına stencılla aynı maviden (bu da yeni takıntılarımdan şebnem mavisi, onu da şiddetle tavsiye ediyorum) desen yaptım, hepsini eskittim. Parfüm şişesi etiketi dekupaj kağıdını ortasına yapıştırıp, onun da kenarlarını biraz eskittim.


Konusuna uygun olsun diye banyoda içine kolonya şişelerimi koyacağım, derli toplu dursunlar, kaldırıp rafın tozunu almak kolay olsun diye. Çeşit çeşit kokulu kolonyalara çok düşkünüm, lavantalının yeri başka ama, bizim gibi çocukluğunda bir limon, bir tütün, bir de altın damlası dışında kolonya çeşidi olmayan bir nesil için bu yağmur çiseltisi, şakayık öpücüğü, gardenya çıtırtısı :) vs. kolonyalar büyülü bir dünya.

1 yorum:

  1. Çok hoş olmuş.
    Kullanım olarak da pratik olacaktır eminim.
    İyiki yapmışsınız. Ben de banyoma yapayım bir ara benzerini.

    Bu arada ben etiket vb. kağıtların kenarlarını eskitmek için bazen hafiften yakıyorum. Ozamanda şık sonuşlar çıkabiliyor ortaya. Aklınızda olsun.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...