10 Ağustos 2011 Çarşamba

Mutfak Saatim


Bu güzel saat modelini bulunca, başladım buna uygun bir pano veya tepsi aramaya. Tepsimi bulunca da saatimi etamin üzerine işledim. 




Bu saati yapmak isteyenler veya üzerindeki desenleri başka mutfak eşyalarında kullanmak isteyenler için yakın çekimlerini de paylaşıyorum.





 Her desenin altına açık giri ile gölgeler işlendiğinden, 3 boyutlu görünüyorlar uzaktan.



Mekanizması ve akreple yelkovanını kullanmak için ucuz bir saat ararken tesadüfen bu çatal kaşıklı olanı bulunca, hiç kaçırmadım tabii.

Yuvarlak kestiğim kumaşın etrafına daha önce Belçika'dan aldığım kırmızı yeşil bir kurdeleyi büzdürüp diktim.

Kırmızıya boyadığım objenin ortasına kumaşımı yapıştırıp, objeyi tam ortasından delerek arkasına mekanizmayı, önüne de çatal ve kaşığı yerleştirdim. Kurdelemin birleştiği yere de küçük bir fiyonk yapınca, saatim mutfakta kendisine en uygun duvarı aramaya başladı.

8 yorum:

  1. Bu saat bir harikaaaa. Süper olmuşş. İşleme de o kadar düzgün ki gerçekten çok iyi. Hele o çatal kaşığa bayıldımmmmm. Bende böyle bir saat işlemeyi düşünüyordum, inanılmaz bir fikir verdin bana.. Harikaaaaaaaa..Ellerine sağlıkkkkkk.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzel olmuş, çatal kaşık fikri harika, kumaşı tepsiye yapıştırma fikri de çok hoş, eline sağlık canım, ne cevherler varmış sende:)))

    YanıtlaSil
  3. Bayıldımmmm. Harika olmuş gerçekten, ellerinize sağlık. Bende ilk fırsatta bu tarz bir saat yapmak istiyorum. Ama biraz da çekiniyorum açıkçası. Saat numaralarını tam oturtamazsam diye :(( Ama sizinki süper olmuş, her şey yerli yerinde.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. çok çok teşekkür ederim arkadaşlar, eksik olmayın. Ben bu gazla saat kulesi işlemeye başlayabilirim her an :)

    YanıtlaSil
  5. ya ne güzel olmuş.bayıldımmm.elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş ellerinize sağlık..şablon olarak mail atmanız ya da link vermeniz mümkünmüdür acaba??

    YanıtlaSil
  7. Ay maalesef ben bunları zamanında internette bulup, beğenip kaydetmişim, ama nereden aldığımı bulamadım bir türlü. Bundan böyle nereden alındığı belli olanların linklerini paylaşır, o siteleri tavsiye ederim sizlere. Bu örnek için maalesef yakın çekilmiş fotoğraflardan başka bir şey gelmiyor elimden.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...