23 Ağustos 2011 Salı

Peçetelikler

Bu peçeteliğe önce üzerinde gri desenler olan dekupaj kağıdı ile kaplayıp, içini gümüş yaldızlı koya ile boyadım. Sonra dekupaj kağıdının üzerindeki çizgileri gümüş boyutlu boya ile daha belirgin hale getirdim. Özellikle gümüş rengi çay tepsisi, tabakları vs. gibi biraz daha ağır çay saatlerine uygun bir peçetelik halini aldı.

Kendi peçeteliğim bitince o kadar beğendim ki, bir tane de anneme yaptım. Onunki pembe, çünkü aramızdaki onca yaş farkına rağmen o beneden daha renkli, daha cıvıltılıdır dekorasyonda. Onun peçeteliğinin içini pembe yaptım, kenarlarına ve dibine kalpli dekupaj kağıdı yapıştırdım. 2 kenarındaki kalplerin ortalarına kalpli sticker'lar yapıştırdım. Peçeteliğin dibine ise, tüm peçeteler bittiğinde görebileceği bir sürpriz olsun diye fiyonklu kocaman bir kalp yapıştırdım. Kalbim sende, dedim bir kere daha anneciğime.

2 yorum:

  1. İkisi de çok güzel olmuş, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Elleirne sağlık ikisi de çok güzel olmuş. Güzel günlerde kullanın annen ve sen :D

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...