7 Eylül 2011 Çarşamba

Kurdele Nakışı Yastık

Artık dar gelen ama kalın penyesişni çok sevdiğim t-shirt'ümü kestim, yastık yaptım. Sonra da bembeyaz hali çok boş olunca gittim biraz kurdele aldım. Üzerine sarı çiçekler, somon rengi güller ve gül goncaları işledim. Ama bir de ortanca yaptım, asıl onu anlatayım. Tam ortada görülen eflatun ebruli kurdele ile işlenmiş ortanca önce ayrı bir kumaşa yuvarlak çizilip şleniyor. Sonra bu yuvarlak işleme parça biraz dikiş payı bırakılarak kesiliyor. Kenarı teğellenerek içine pamuk dolduruluyor ve büzdürülerek asıl yerine dikiliyor. Gerçek ortanca gibi dışlarıda ve kabarık görünüyor.


İşte, aynı benim bahçedeki ortancaların çiçekleri gibi görünüyor, bakın, siz karşılaştırın.

1 yorum:

  1. ellerine sağlık, senin ortancan daha bile güzel görünüyor canım.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...