28 Eylül 2011 Çarşamba

Kuş Evi


İşte ben de bir kuş evi sahibi oldum sonunda. Çatısına şekilli makaslarla kestiğim iki farklı desendeki dekupaj kağıtlarını yapıştırdım, bacasında da fotoğrafta belli olomuyor ama "love" yazılı bir seramik parça var.


Pencerenin üzerindeki "hello" yazılı cep ve altındaki kuşlar hamur kabartma. Tünekteki ise minicik bir kuş, eski bir tokamdan söktüm. 


Yan taraftaki çitler adana kebap şişi, kestim, beyaza boyayıp, az kahverengi ise eskittim, çit yaptım. Bembeyaz kuş evimde sadece evin içini boyamadım, o kadar uğraşamadım yani, ama olsun, evin dekorasyonunda natürel ahşap tercih etmiş benim kuşlar, olmaz mı yani? :)

4 yorum:

  1. çok güzellll...
    bendeki kuş evinin aynı modeli ama süsleme nasıl da değiştirmiş havasını... kenardaki çit de ayrı bir hava katmış...
    bayıldım ben... :)

    YanıtlaSil
  2. bu arada elifcim sana dekoratif kuşlar göndermek istiyorum... adresi bilgilerini e-mailime yollar mısın?
    writingwoman17@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Çoook şeker olmuş, ben bayıldım, harika süsleme yapmışsın, dur bi daha bakiiim :)

    YanıtlaSil
  4. ben de tekrar tekrar baktım:))) gerçekten çok hoş olmuş Elifciğim..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...