14 Eylül 2011 Çarşamba

Yorganlı Ayıcık


Bu ayıcık kapı süsünü bir çocuk odası için değil, kendi yatak odamın kapısına yaptım, o kadar da şımarıklığa hakkım yok mu? 2 kopya olarak kullandığım ayıcıklı dekupaj kağıdımı önce kalın bir kartona yapıştırıp, kestim. Sonra patchwork yorganın her parçasını hamurla ayrı ayrı kabartıp, resimdeki yerlerine yapıştırdım. Kenarlarından kalın keten iple geçip hem belirginleştirdim, hem de kenardan görünen kartonları kaptmış oldum. Başka bir resimden kesip yine hamurla kabarttığım iki kalbi de yine iple ayıcığıma astım. En son da ayıcığımın boynuna odamın renklerine uygun mavi bir kurdele bağladım. Benim odamın kapısına bile bu kadar yakıştıysa, bir çocuk odasına kimbilir nasıl nasıl çok yakışır.

3 yorum:

  1. Ama ama ama çok cici olmuuuş, ayıcıkları çoook severim, kıskandııım, ellerine sağlık, kabartmalar filan, benim sabrım yetmiyooo :)

    YanıtlaSil
  2. süper bir çalışma olmuş, vallahi kıskandım..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş bende çok severim ayıcıkları,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...