1 Ekim 2011 Cumartesi

Baharlık Kaftan

İşte sonunda benim de bir kaftanım oldu.  Kışa yetiştirdim ama aslında desenlerine bakıldığında tam baharlık oldu. Bir peçetenin çiçeklerini ve başka bir peçetenin de kenarlarını kullandım. Eteğindeki çiçeklerin bazılarına parlak taşlar yapıştırdım. Düğme olarak da bir kaç sticker. Evet, bu metal çiçekler sticker diye satılıyor, biz çocukken kağıttan olurdu bunlar en fazla, gençliğimizde de plastik ve süngerli gibileri çıkmıştı, artık metali bile var (pes mi desem, yaşasın mı, bilemedim). 

Arkadan görünüşümüzle veda ediyorum, herkese iyi pazarlar, bir kaç gün sonra görüşmek üzere tekrar, dekorasyon işlerine kalkıştık da, onları kolaylar kolaylamaz geleceğim hemen yine :)

1 yorum:

  1. çoook güzel ve zevkli olmuş elinize sağlık:) nuran

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...