23 Ekim 2011 Pazar

Bu Sefer de Bayram Şekerliğimi Yeniledim

Elime geçeni beyaza, kreme boyadığım bu dönemde hadi dedim, bayram şekerliğimi de İstanbul'a getireyim de, onu da boyayayım bakalım, dedim.


Yine Butter Cream ile boyadım, ortasına güllü, melekli yuvarlak bir resim yapıştırdım, dört köşesine bir peçeteden kestiğim pembe gülleri yapıştırdım. Ortadaki resmin kenarına da bir kaç tane bu güllerden ekledim. 






Hem kenarlardaki güllerin üzerine hem de orta kısmı çevreleyen çizgiye biraz uçuk pembe boya ile dokundum, kremsi pembemsi genel bir havası olsun istedim çünkü.


Şekerliğimin dış kenarına ise önce çatlatma verniği sürüp, sonra kreme boyadım ki, alttan eski sarı yaldızları çatlakların arasından görünsün, biraz hareket gelsin dış kısmına da, diye.

 

Bilmiyorum söylememe gerek var mı ama, tabii, tüm boyamalar, yapıştırmalar bitince de biraz zımpara darbeleri ile eskittim tabağımı. Şekerlik diye yola çıktım ama, şimdi aklımdan geçen aktara gidip biraz kurutulmuş tomurcuk pembe gül alıp, pembe güllü bu kasemin içini pembe güllerle doldurmak ve gül kokusunu salonuma taşımak.

3 yorum:

  1. eski halinde daha şık bence
    ellerinize sağlık...

    www.hobihane.com

    YanıtlaSil
  2. Very beautiful design :) and lovely blog :) Çok güzel!!!

    YanıtlaSil
  3. yahu ne boş beleş insansın ne kadar boş vaktin var ve ne kadar boş işlerle uğraşıyorsun.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...