18 Ekim 2011 Salı

Kervana Ben de Katıldım


E siz bütün yaz boyu dondurma pastaları yer yer, fanuslarını da boyar durur muydunuz? Ben de aranıza katılmaktan kendimi alamaz oldum, neredeyse dondurma fanusu boyalı olmayana kız vermeyecekler, haline gelmişti ortalık bütün yaz boyu.

Ben de dondurmalı pasta kaplarımdan birini önce sedeli beyazla boyadım, sonra hamurla cupcake'ler kabarttım üzerine.


Boyutlu boncuk boya ile benekler yaptım, sağolasın Meral Ablacım, çok iyi fikirmiş, çok hoş durdu. Üzerine de bir dolap kulbunu yapıştırdım.


Altını boyamadım, artık, idare ediverin, ama üzerine artan resimlerden yapıştırdım, hem süslü ve de sürprizli oldu kapağını kaldırıverince, hem de artan resimleri de değerlendirmiş oldum. Ve fanusum, dondurması benim, kabuğu senin misali annemin mutfağını süslüyor artık.

Ooohhh, kervana ben de katıldım, rahatladım :)

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık bugün aştınız kendinizi bir baktım Banu bir sen ,valla ne diyeyim herkezin var ama benim yokkkk....Anlıyacağın hamur kabartmalı bir fanusum bile yokkk...

    YanıtlaSil
  2. Elifciğim, çok tatlısın:))
    Çok güzel olmuş, güle güle kullansın anneciğin..

    YanıtlaSil
  3. Bundan yapamayanı dövüyorlar zaten:) Ben yaptım kurtuldum:)
    Eline sağlık çok sade ve cici olmuş. Güle güle kullansın annen...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...