22 Ekim 2011 Cumartesi

Yenilemeler ve Yine Kalemlik


Ee, şimdi biliyorsunuz kalemliğe filan ihtiyacım oluyor. Her şey için de yeni malzeme mi alacağım, az kullanılanları yenilemek en iyisi. Ben de daha önce taraklık olarak yaptığım kalemliği bozdum, böyle yaptım.



Maviye boyadığım kalemliğin üzerine dekupaj kağıdından kestiğim parçaları yapıştırdım. Bazı yerlerine sedefli boncuk boya ile minik mini,k noktalar ekledim, kuruyunca parıl parıl parladı o yerler. Özellikle ilk fotoğrafta görünen yusufçuk'un kanatlarına yaptığım benekler süper oldu, yusufçuk deseni kullanarak bir şeyler yapacak arkadaşların aklında bulunsun.

Kenarlarına da beyaz sutaşı yapıştırdım bu sefer, dekupaj kağıdımın desenlerine daha uygun oldu.

Böylece mavi beyaz odamın bir parçası daha tamam, bir de masa ayarlasam, üzerine yerleştireceğim hemen kalemliğimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...