14 Kasım 2011 Pazartesi

Kelebekli Saat


Biraz da bayram hediyelerine bakalım. Kelebekli saatle başlayalım hem de. Seramik bir tabak aslında.


Eşime ortasını matkapla deldirdikten sonra önce kahverengi boya ile boyadım. Çok az kalan boyayı bolca sulandırıp, astar olarak sürmeye başladım, ve keşfettim ki, bu hali ile kurudukça fırça izleri kalıyor ve ahşap gibi görünüyor. Tesadüfen keşfettim yani.  
Ortasına saat şeklindeki bir dekupaj kağıdını yapıştırdım. İçindeki kelebeklerden de kenarlarına hamur kabartma ile ekledim, biraz daha boyutlu oldu.

Tabağın kenarlarına, özellikle de kabartma desenlerin olduğu kısımları yaldız boya ile süpürdüm, ortadaki dekupaj kağıdının üstünü de kenarda kullandığıma benzer bir kahverengi boya ile süpürdüm ki, dışı ile içi kaynaşsın, ortası yapıştırma gibi durmasın.


Saati tabağın arkasına yerleştirip, akrep yelkovanı da ön tarafa monte ederken yaldızlı stickerların çiçekli olanını da ortadaki deliğe gelecek şekilde yapıştırdım, daha hoş bir görüntü oldu.

Yeni evinde ceviz yemek masası ve büfesi ile uyum içinde yıllarca kalabalık aile sofralarına eşlik eder inşallah tik taklarıyla.

5 yorum:

  1. vay be müthiş olmuş çok çok beğendim ellerinize sağlık bilgiler de çok faydalı teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın çok güzel olmuş değişik bir fikir olmuş

    YanıtlaSil
  3. Beğenmenize çok sevindim, eksik olmayın arkadaşlar

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş, çok zarif ve çok başarılı bir uygulama, ellerine zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...