18 Kasım 2011 Cuma

Oturma Bölümü


Salona devam... Bu resimler Paşabahçe'den, renklerini çok seviyorum.


Monokrom yastıklarımı hatırladınız mı? Yeni renklere daha çok uydular tabii.



Burası tam kapı girişi, camdan bir nazar boncuğu ile güvene aldım bu kısmı.


Yukarıları çekerken avizelerimi atlasam olmaz.


Tamamı boncuklarla işli masa örtüm. Zamanında oldukça ucuza almıştım, eskidikçe güzelleşti. Şimdi bazı yerleri erimeye, delinmeye başladı, tam antikaya dönüştü. Sanıyorum yakında buna da bir yenileme çalışması gerekecek. Ne yapalım, bana da bir iş daha çıkar, ne güzel. Bir şeyleri yeniledikçe, ben de yenileniyorum sanki, içim açılıyor.

3 yorum:

  1. tek kelimeyle bayildimmmm
    yastiklariniz cok hosuma gitti
    tablolarla uyum icinde gozukuyorlar......
    gulegule kullanin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. avize, Paşabahçe resimleri, yastıklar hepsi çok güzel ama örtüye bayıldım, senin elinde olması ne güzel...

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZELLER YASTIKLARA BAYILDIM CANIM ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...