1 Kasım 2011 Salı

Yine Melekler Uçuşuyor


Meleksiz olmuyor işte, onlarla aramda açıklayamadığım bir bağ var, ne yapayım? İşte daha önce sarı yaldızlı olanı da beyaza boyayıp, sadece saçları, kanatları ve çiçeklerine birazcık yaldız sürerek beyaz sokak kapıma astım. Bu melek beyazlatma operasyonunun sebebi ise işte aşağıda.


Bir dükkanı gezerken bu tombul melekleri gördüm. Beyazlardı, kanatları, saçları ve taşıdıkları elma sepetleri yaldızlıydı, benim evimdeki o kadar meleğe rağmen, bunlar da kalkıp benimle gelmek istediler, hayır diyemedim.


Antremde bulunan beyaz gömme dolabın üstünde, aynanın iki yanına astım bu tombul melekleri. Dolayısı ile kapının üzerindeki meleğin de bu arkadaşlarına takım olması lazım gelince, haydi bakalım, üsttekini de boyadım hemen aynı mantıkla, beyaz, kanatlar, saçlar, çiçekler yaldızlı.


Bu dolabın üzerine bir de English Home'dan ferforje mumluk yerleştirdim, altında da Belçika'dan aldığım örtüleri kullandım. Aslında mumluğun içine önce kendi mumluğunu koydum ama, ta da o sıralarda meydana gelen bir kaza sonucu dekorasyonum farklı bir uygulama ile sonuçlandı.


Boyner'den aldığım kuşlu demliğin kapağı düşüp kırıldı. Bir süre bu güzel demliğimin yasını tuttum. Sonra başka bir yere yapıştırırım diye bu kuşu diğer malzemelerin arasına kaldırdım. Sonra, ta ta taam, biraz rafyayı elimde dolayıp mumluğun içine yerleştirdim, ortasına da kuşu. Tabii biraz yapıştırıcıyla da sabitlemek gerekiyor, her gören sevgiyle ellediğinden kayıp düşmesin diye.


Bir de daha önce banyoda içine küçük sabunlar ve misafir havlularını koyduğum içi hasır, çevresi siyah ferforje sepetimi de bu sefer burada kullandım. Tabii yine önce beyaza boyayıp, sonra da meleklerime de uysun diye ortasındaki hasır kısma biraz yaldızlı dokunuşlardan sonra. Havuzda süs olarak kullandığım eva gibi bir malzemeden yapılma nilüferlerimi de artık bunun içinde değerlendirmeye karar verdim, malum yaza kadar havuz çalışmayacağından, o kahverengi suyun içinde bunlar da çürüyeceğine, gözümü ve sepetimi şenlendirsinler, değil mi?

1 yorum:

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...