9 Ocak 2012 Pazartesi

Acil Kaftan


Geçen gün annemle alışveriş merkezinde gezerken, ve annem dükkanlardaki kaftanlı, narlı bir şeylere bakarken birden dehşetle irkildim, "evet, ben anneme narlı ve kaftanlı hiçbir şey yapmamıştım, annemim narı ve kaftanı yoktu, hiiii, ne ayıp, ne trajedi, amanııınnn" :)


>Hemen ertesi gün gidip malzemeleri aldım, kırmızıya boyadım ikisini de. 

Üzerlerine de yaldızlı stickerlardan yapıştırdım bu sefer. Tamamdır, telaş etmeyin, artık annemin salonunda da duruyorlar, tehlikeyi savuşturduk :) 

3 yorum:

  1. anneniz çok mutlu olmuşturrrrr:)))

    YanıtlaSil
  2. anneni güle güle kullansın çok şık olmuşlar sizinde ellerinize sağlık. sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. Ay bu nar ve kaftan olayına benim de acilen girmem lazım artık, yoksa çatlayacağım:)))) Çok güzel olmuş canım eline sağlık, güle güle kullansın anneciğin...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...