10 Ocak 2012 Salı

Mutfaktan Köşeler


Biraz da bizim mutfakta gezinelim. Kapıda bizi karşılayan köpecikten başlayalım, kapı stoperi ama o farkında değil, oraya kıvrılmış uyuyor öylece.. Zamanında Mudo'dan almıştım, çook zaman oldu. 


Bir köşede buzdolabı, üzerinde her şey. İşte Rıfkı'yı daha önce göstermiştim sizlere.


İçlerine kanaviçe işlediğim minik çerçeve magnetlerim. Onlara Mozart eşlik ediyor, Viyana'dan getirmiştim.


Bir kasa şarap, bir alışveriş paketi ve yatakta kahvaltı için bir tepsi..


Minyatürcüler için bir de yakın çekim... Gazeteden de anlaşılacağı gibi Fransa'dan almıştım bunları. 



Minicik not defterim, minik ama, mutfakta eksilen her şey ilk önce onun üstüne not edilir.


Aslında bir de bu var, günlük to-do list olarak kullanılmak üzere planladığım, sonra alışveriş listesi için kullanmaya başladığım, ama yine de minicik not defterimin yerini bir türlü tutamayan..


Buzdolabının üzerindeki fotoğrafları boş verip, hooop mutfak tezgahına atlıyoruz. İşte bu ahşaplar köşesinde rengini yakıştırdığım ekmekli peçeteliğim.


Vee, inekli köşe. Bir kısmını daha önce paylaşmıştım zaten mutfaktaki ineklerimin. İşte bunlar, yanlarındaki aşçıbaşı ile bu köşede duruyorlar.


Bu da, hem yayıldı, iyice yere yapıştı ha bire yemekten, hem de sürekli tartının üstünde, tartılmaktan zayıflayacak valla, korkuyorum.

Neyse, sonra devam ederiz yine mutfakta gezmeye. Şimdi gidip biraz yemek hazırlama zamanı...

4 yorum:

  1. renkli cıvıl cıvıl bir mutfak,baktıkca içim açıldı.bayıldımmmm hele magnetler benim hobim.evinizde iyiliklerle oturun

    YanıtlaSil
  2. ay bu mutfaktan hiç çıkası gelmez insanın ne güzelmiş bende böyle objeleri çok seviyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Mutfak aksesuarları harika görünüyor. :)

    Cıvıl cıvıl.

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzeller, evinizi gezmek isterdim:)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...