1 Şubat 2012 Çarşamba

Bir De Kalpli Kutu


Bir çay kutum vardı, bir puro kutusunu çay kutusu yapınca, bu kutu da başka bir şey olmayı bekliyordu.


Dekupaj mı yapsam, ne renk boyasam derken, haydi bunu da kaplayayım dedim.



Yine alt kısmını yapışkanlı kağıtla kapladım, ama üzerine kanaviçe bir şeyler yapayım dedim.


Keten kumaş üzerine kırmızı bir kalp işledim. Üzerine de minicik bir fiyonk iliştirdim.

 Aynı fiyonktan ön kısma da....


İçi zaten kadife kaplıydı, içine dokunmadım, ama ketenimin rengi ve alt kısımdaki kağıdın üzerindeki dallar ile uyumlu da oldu. Mutfak rafından, tuvalet masasına da transferi böylece gerçekleşti :) 

7 yorum:

  1. Çok güzel bir değişim olmuş, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok şık ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. yaratıcılığına hayran oldum ,hele bir de kanaviçe oldu mu işte böyle bir güzellik çıkıyor ortaya ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Kutu evrim geçirmiş resmen.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Gene aklımın ve gözümün kaldığı bir projeyle karşımdasın, ne fenasııın :))))))

    YanıtlaSil
  6. Herkese güzel yorumlareı için teşekkür ederim, iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...