16 Şubat 2012 Perşembe

Yine Home


Renklerine vurulduğum bu panoyu, ayna mı alsam, pano mu yapsam diye düşünüp durduğum, kapının tam karşısındaki duvara yaptım.


Sevgi, neşe ve umut, gerçekten de bir yuvada olması gerekenler.


Bu yıl o kadar çok kar gördük ki, evin çatısında da olmasa olmazdı...



Çerçeveyi antredeki beyaz mobilya ve çerçevelere uyması için yine beyaz yaptırdım, paspartuyu ise hem panoya hem de halıya uysun diye açık kahve seçtim.


Tam karşıdan çekince de böyle parlıyor işteee :) Unutmadan, etaminin istediğim rengini bulamayınca, kahve ile boyadım, biraz dalgalı oldu, sanki eski gibi göründü, tavsiye ediyorum, deneyin...

8 yorum:

  1. ELİFCİM NASILSIN CANIM
    :)
    ÇOOOK HOŞ PAYLAŞIM
    BAYILDIM ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  2. Canım bayıldım çok güzel bnm gibi etamine bayılan biri için enfes bir parça =) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir işleme, bayıldım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel işler çıkarıyorsun maşallah. bloğumdaki çekilişe de beklerim. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Kahve ile boyamak iyi fikir, granül kahve iyi boyuyormuş, öyle mi yaptın ?
    Panon şeker olmuş, ellerine sağlııık :)

    YanıtlaSil
  6. Beğenmenize çok sevindim, herkese teşekkürler..

    Evet Banucum, granül kahve ile, bir defasında filtre kahve denemiştim, kahve telvesi gibi oldu, kum kum, zor temizlemiştim. Galiba demli çay içine granül kahve daha da koyu boyuyormuş, ama o kokteyli denemedim henüz :)

    YanıtlaSil
  7. Elifciğim panoya hayran oldum, hem renkleri hem de deseni çok beğendim, eline sağlık. Kahve ile etemin boyamak da iyi fikirmiş, her zaman istediğimiz renk etamin bulamıyoruz. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...