28 Mart 2012 Çarşamba

Bir Hobi Odası Daha


Sizlerle bir de erkek hobi odası paylaşmak istedim. Eşimin özel izniyle çekebildiğim bir kaç fotoğraf...



Uçak maketi yapıyor, bu da onun masası ve malzemeleri, sanıyorum malzemeleri benimkinden daha fazla, işin tuhafı maketçilerin bir çok aleti falan da var, bizim gibi mutfak aletlerinden bozma bir şeylerle boğuşmuyorlar, ben de zaman zaman ondan ödünç bir şeyler alıp kullanıyorum bu yüzden.


Yaptıklarını böyle sergiliyoruz işte bu dolapta.


Sığmayanları da bulduğumuz herhangi bir rafta.


Kahverengi olan çerçeveleri odanın renklerine uygun olarak, kahve, mavi ve beyaz eskitme yaptım. Kendi eserim diye fotoğrafladım tabii.

 


Uçak olur da, araba olmadan olur mu bir erkeğin odası?


Tabii tekne olmadan da olmaz...:)
 

Minicik minyatürlerden, gezdiğimiz yerlerden hatıralar...


Masa Koçtaş'tan ama, ön tarafına eklenen raflarla bayağı bir değişti, Türkiye'de hobiciler için masa yok, çalışma masalarında süs niyetine bir kaç raf varsa şükrediyoruz, alıp kendimiz raf ekliyoruz işte, benim odamdakinde de böyle yapmıştık.

Masanın altındaki kompresör, uçakları boyarken kullanılan hava tabancası. Ben de geçenlerde bir deneme yaptım, ama bizim ahşap boyalarına pek uygun değil, o yüzden eski usul fırçaya devam...


Bir de raflara genel bakış, tamamdır, daha fazlasına vize çıkmadı, bu kadarı fikir versin erkek çocuk odaları veya sizin kendi hobi odalarınız için işte, daha fazlası için zorlamayalım :)

2 yorum:

  1. Google'da "Hobi odaları" diye araştırırken gördüm. Sade ve şık bir oda. Eline emeğine sağlık eşinizin, şimdi de sizin yaptıklarınıza göz gezdireğim bir bir. Aile boyu üretkensiniz maşallah. Selamlar.. :))

    YanıtlaSil
  2. Vallahi gördüğüm en düzenli ve temiz hobi odası, emeklerine sağlık eşinizin.Maket yapımı da çok sabır ve emek isteyem üstelik dağınılan bir iş. Uçakları misina ile tavana asıp yeniler için yer kazanabilirsiniz. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...