7 Mart 2012 Çarşamba

Tarçınlı Mum


Bazı şeyler var ki, "denemezsem çatlayacağım" sanıyorum, öyle bir hisle doğru zamanı kolluyorum kendime bir tane yapmak için...

Bu da öyle işte, tarçınlı mum.


Malzemelerimiz tarçın çubukları, mum, rafya ve burada görmüyorsunuz ama çift taraflı şeffaf bant.


Bandı mumun etrafına sardım, üzerine tarçın çubuklarını dizdim, rafyayla bağladım. Düğüm atarken de bir minik ahşap süs, minik bir de etiket ekledim.


Şimdi pek bir hoş duruyor işte karşımda, kokusu da güzel, biliyorum hazır alsaydım daha ucuza gelirdi, ama  her şey para değil, değil mi? Her şey biraz daha hobilemek için işte :)

6 yorum:

  1. ELİFCİM SÜPER BİR FİKİR
    HEM KOKU YAYAR
    :))

    YanıtlaSil
  2. Yanınca da mis gibi koku yayılacak :)

    YanıtlaSil
  3. HAZIRINI GÖRMEDİM HİÇ, EVDE MİS GİBİ TARÇIN KOKUSU, SÜPER FİKİR:))))

    YanıtlaSil
  4. Niye "hazır alınca daha ucuza gelir"kiii, hiç sanmıyorum, ayrıca insanın kendi yaptığı daha kımetlidir :)
    Mis gibi de kokar değil mi, ama çubuklar çabuk tutuşuyor, dikkat et eğer yakmaya kıyarsan :)

    YanıtlaSil
  5. bi koşu aktara gidip boy boy tarçınlar alıp geliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. cok begendım ellerınıze saglık :D

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...