7 Mayıs 2012 Pazartesi

Anneler Günü Hazırlıkları


Çok şanslıyım, anneciğimin gününü kutlayacağım bir yıla daha ulaştık, insanın ebeveyninin biri kalınca geriye, değerini anlatamam hem geride kalanın, hem de böyle günlerin, beceremem kelimelere dökmeyi, dilerim hepiniz ama hepiniz bunu mümkün olabildiğince geç vakitlerde yaşarsınız, önünüzde onlarla geçireceğiniz onlarca, yirmilerce anneler, babalar günleri olur inşallah.


Bu duygularla yine, hazırlıklara başladım. Bu tabağı süsleyip, içine badem şekeri falan gibi bir şeyler koyacağım öncelikle.


Bu sene bu kalpleri kullanıyorum bolca. Peçeteden kestiğim kalpleri peçete tutkalı ile yapıştırdım tabağın içine. İlk parçam tamamdır. Geriye içini doldurup, şeffaf kağıtla sarmak, süslemek falan kaldı.

Beni izlemeye devam edin anacığım :) 

7 yorum:

  1. Ama ben bu kalpli peçetelerden bulamadııım :((
    En güzel hediyedir anneciğim için kendi ellerinle hazırladığın bu tabak :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. allah anneciğine sağlıklı uzun ömürler versin.hediyesini en güzel günler de kullansın,canım senin de ellerine sağlık.benim ise anneciğime hediyem mezarının başında bir fatihadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir fatiha göndereceğim anneciğine ablacım, bir yerden sonra elimizden başka bir şey gelmiyor, Allah rahmet eylesin.

      Sil
  4. Ellerine sağlık çok güzel olmuş tutkalladıktan sonra verniklemiyor musun? merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok, tabii vernikliyorum, ne zaman peçete kullansam, dayanıklı olsun diye vernik atıyorum. Ama bu tabak zaten sırlı olduğundan vernik ne sonuç verir bilmedim, bir kaç kat peçete tutkalı sürüp bıraktım.

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...