21 Mayıs 2012 Pazartesi

Elbise Askısı Süsleme


Hava karardıkça dışarıda, yağmur yağdıkça, hatta Mayıs Mayıs abartıp camlara "tak tuk" dolu taneleri vurdukça, evde önüme geleni değiştiriyorum, süslüyorum bu aralar. İşte kumaş kaplı elbise askılarımdan biri, böyle sadeee, böyle sıradaann. Yapı marketlerden birinden almıştım bunları..


Artık hepiniz, biliyorsunuz, en sevdiklerimden hazır etamin bordür.. İki kenarına kirazlar işledim, uçlarını üçgen dikip, püsküller ekledim.


Ve askımın üst kısmına diktim. Ortaya da kırmızılı kurdeleler tabii ki..


Tesadüfen her ikisinin de krem renkleri öyle birbirine yakınlar ki, askının tamamı kaplanmış gibi oldu.



E, elim değmişken hızımı alamadım, bir de mavili yapıverdim. Evli ve kalpli (evli, mutlu, çocuklu muydu o yoksa?) :)


Benimkiler birlikte, huzurlarınızda işte...



Bostancı'da bir akşam, birazdan yağmur gelecek yine, herkes koşmaya başlayacak saçak altlarına, herkes bir kez daha yazı özleyecek...

2 yorum:

  1. Uzun yıllar önce her türünden çok yaptım özellikle kermesler için ama kendim hiç sahip olamadım.Bütün askıları süslemeli böyle ne güzel olur dolaplar da baa çıkmaz neredeyse imkansız ben de, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...