14 Mayıs 2012 Pazartesi

Peynirli Damlalar


Yine bir tuzlu ile başlayalım bu haftaya, içimizi baymadan geçsin, güzel güzel, tadı tuzu yerinde...

2,5 su bardağı Un    
1 çay kaşığı Kabartma Tozu    
100 gr. Margarin    
100 gr.Kaşar Peyniri
4 çorba kaşığı Süt    
2 Yumurta                                
1 çorba kaşığı Susam              
Tuz

Peynir rendelenir. Un ve kabartma tozu eklenip, karıştırılır. İçine küçük küçük kesilmiş yağ, 1 yumurta, tuz ve süt eklenip yoğurulur. Merdane ile açılıp, kurabiye kalıpları ile kesilir. Üzerlerine 1 yumurtanın sarısı sürülüp susam serpilerek 180 C fırında 20 dak. Pişirilir.

Afiyet Olsun, enerji versin..

Bu aralar bahar iyice çarptı beni, yerimden kalkmak istemiyorum, sabah sürünerek kalkıyorum zaten yataktan, bir şeyler üretebilmek için zorluyorum kendimi, ama çoook yorgunum çoook :)


1 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor üç tanesini ben aldım gidiyorum iyi günler.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...