16 Temmuz 2012 Pazartesi

Blackwork Yastık


Bu yastığı da blackwork ile işledim. Mutfak önlüğünden artan beyaz duck kumaşı üzerine. Kumaşın delikleri saymak için biraz minik de olsa, çok da fazla zorlamadı doğrusu, alıştım mı ne o ani "lavanta torbaları" çılgınlığından sonra? 


Renkleri yine hobi odama uygun, oradaki koltuğumda yerini aldı. Proje de yine Coats'un Birleşik Krallık sayfasından.. Türkiye'de ise böyle şeyler yok maalesef. 2010 yılının sonlarında mail atıp sordum, "üzerinde çalışıyoruz" tarzı ama insanda "ip falan satıyoruz ama, el işiyle filan hiiiç işimiz olmaz" duygusu uyandıran bir cevap verdiler maille. Bugün baktım, "çalışmaları" hala devam ediyor, maşallah :) "Kraliçem çok yaşa" diyorum, ne diyeyim artık..  


Yastığın ortasına diktiğim beyaz kumaşın etrafına lacivert kordon diktim, bu minik dokunuş yastığın havasını çok değiştirdi.


Arkasına da boydan boya fermuar diktim, içini boşaltıp yıkaması kolay olsun diye.. 


Bir de bu açıdan bakalım çiçeklerime..


Bu da cupcake çiçeklerim.. Bunların da damakta bıraktığı tat başka.. Öbürlerinin de gözde bıraktığı..

Çiçek böcek iyi ama, insan bazen de bünyeyi tuzlu suya banmalı, mikroplarından arınmalı, üşümeli hatta, biraz fazla kalıp suda büzüşmeli, beyazlaşmalı değil mi? İşte onun için az biraz ayrılıyorum, bir batıp çıkıp geleyim ben...

9 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK..ÇOK GÜZEL OLMUŞ YASTIĞIN..AH BİRDE BEN YAPABİLSEM..CUPCAKEDE SÜPER GÖRÜNÜYOR..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  2. bu blackwork tekniğini sevdim ben, nefis olmuş Elifcim, duck ketenin deliklerini gördün ya süpersin:)))

    YanıtlaSil
  3. Duck ketenin iplerini nasıl saydın Elifcim, harika bir yastık olmuş, işleme de dikişi de harika, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. yastık çok hoş olmuş... minik deliklere "karaiş" gibi emek isteyen bi iş... harikasın... laf aramızda ilk kez duyuyorum bu tekniği... görüntüsü çok zarif... sevdim doğrusu.
    gönlünce, bol dinlenmeli, bol keyifli bir tatil diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. cok sirin olmusssss
    kimseler duymasin ama bu teknigi bende duymamisim:))))))))
    biraz daha elyafla dolsa sanki dahadami guzel olurdu?
    super guzellll olmus,bayildimmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş.Hem yastığın modeli, hem de işlemesi...

    YanıtlaSil
  7. yastık çok cici olmuş çok begendim ellerinize sağlık.cupkekte çok güzel görünüyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. çok çok çok şirinn ve güzel olmuşş ( : ellerinize sağlıkk. bloguma beklerim http://pespembemutkuluk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Blogunuza bir Facebook paylaşımı dolayısıyla rast geldim. Bu paylaşımdaki kapı ağırlığı beni buraya çekti. Ona da bayıldım, bu yastığa da.Çok renkli, neşeli kısaca mutlu görünüyorlar, tam benim tarzımdalar... Bende kumaşlarla oynuyorum, çanta,cüzdan yapıyorum ağırlıklı olarak. Beklerim bloguma. Ellerinize sağlık... Sevgiler

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...