25 Temmuz 2012 Çarşamba

Çerçeve Yenileme


Arkadaşlarla, sevdiklerimle çektirdiğim veya kendi çektiğim fotoğraflardan bir kopyayı onlarla paylaşırken, öylece veremiyorum işte, en az birini, süslü püslü bir çerçeveye koymadan rahat edemiyorum. Bunun için de evde zaman içinde birikmiş ahşap çerçeveleri kullanıyorum çoğunlukla.


Hiç boyama yapmadım bu sefer. İki köşesine yaldızlı stickerlar yapıştırmamla, klasik bir havaya bürünüverdi zaten, tam da hediye gideceği evin dekorasyonuna uygun şekilde..


İç kenarlarına sutaşı yapıştırdım. Öylece de bıraksam olurdu, yaldızlıydı zaten ama, duramadım işte, yapıştırıverdi ellerim ben bir şey söyleyemeden daha. Bazen bu tür şeyler yaparken ellerim mantığımdan hızlı çalışıyor, zapt edemiyorum :)


Köşeye de adının baş harfi, her günü bu doğum günü gibi neşeli, mutlu, umutlu geçsin, adı yankılansın kahkahalar içinde semada..


Bir de, gelen geçen tekmeleyip devirse de, apartman görevlileri kaldırıp kaldırıp atsalar da, siz yoğurt kaplarıyla, kesilmiş pet şişelerle, bulduğunuz her tür kapkacakla kediciklerin, martıların, kargaların bir kaç damla suyunu bırakmayı unutmayın, onlara başka faydamız yok, bari bir bu olsun. 

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..
    bende sizin gibi düşünüyorum biz nasıl aç susuz yaşayamazsak onlarında bizim gibi can taşıdığını kimsenin unutmamasını istemiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ! Aynaya sihirli dokunuş yapmışsınız, ellerinize sağlık. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile, ben de beklerim :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...