24 Temmuz 2012 Salı

Kakaolu Kurabiye


Kıtır mı kıtırlar, tatlı mı tatlılar. Çok da pratikler..Ben hediye olarak hazırladım bu yıldızcıkları. İftar sonrası çay yanına hafif bir tat..

125 gr.Margarin    
1 su bardağı Pudra Şekeri    
1 çorba kaşığı Kakao    
1 paket Vanilya
1 Yumurta             
3 su bardağı Un                     
1 paket Kabartma Tozu

Küçük küçük kesilmiş margarin, pudra şekeri, kakao, vanilya, yumurta, un ve kabartma tozu yoğurulur. Ay şekli verilen kurabiyeler tepsiye dizilerek 175 C fırında 20 dakika pişirilir. Üzerlerine 1 çorba kaşığı pudra şekeri serpilir. 

Ben de sizler gibi eline geçen kutuyu, kavanozu saklayanlardan olduğumdan, dışarıda aldığım bu kurabiye bardağını da atmadım, yıkadım. Portakal suyu, soğuk kahve, hatta diğer her türlü kapaklı bardak da kullanabilirsiniz. Yıkarken etiketini çıkardım, bardağın etiketin bulunduğu kısmına desenli kurdele, etrafına da ona uygun renkte saten kurdele ile süsler yaptım. Her zaman olduğu gibi kurdeleleri sabitlerken çift taraflı bant çok işime yaradı, yoksa böyle düzgün durması çok mümkün olmuyor. Haydi bakalım afiyet olsun, oruç tutan herkesin orucunu Allah kabul etsin, tutamayanları, sağlıkları ve güçleri oruca yetecek Ramazanlara ulaştırsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...