19 Ocak 2013 Cumartesi

Kareli Örtüm

P1063602

Daha önce mutfak önlüğü diktiğim kareli kumaştan artmıştı elimde, buna uygun desenli bir duck kumaşı alıp, bir örtü dikmek istedim kahvaltı sofraları için...

P1063603

Şansıma da, elimdeki kareli kumaşa bu kadar uyan bir desen buldum neyse ki...Sanki bir arada almışım, orada kombinlemişim gibi değil mi?


P1063604

Buna uygun ekmekliğim de vardı zaten, paylaşmıştım ya hani, zencefilli'li..Hoş oldu, hele benim gibi bir acemi için oldukça başarılı bir sonuç..Kendi kendine bu kadar oluyor işte, ama idare ediyor işte...

P1033587

Bu aralar bir de renkli tığ işi şeylere heves başladı bende, bu sevimli kitap elimden düşmüyor, herkese tavsiye de ederim, yakında hayata da geçirmeye başlarım, bir cesaretimi toplayayım da...

PB283421

Mutfak da devam tabii, keksiz, kurabiyesiz olur mu?

P1063605

Neyse, yine konuya dönelim, kahvaltı soframıza..Örtümü sevdim, sizlere de tavsiye ediyorum, yeni yıla, yeni örtü...Hem de dümdüz bir dikişle, sadece renk ve desenlerle oynayarak...Bazen mutluluk bu kadar kolay...

9 yorum:

  1. kumaşların uyumu gerçekten çok güzel ellerinize emeğinize sağlık kekinizide afiyetle yiyin:))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar uyumlu olmuş, ancak bu kadar denk gelebilir. Çok iç açıcı olmuş, güle güle kullan.
    Ayy kek de var...Yeni örtüde ne iyi gider şimdi. Evinde ağız tadın eksilmesin.

    YanıtlaSil
  3. o kadar sirin olmuski ...neseli neseli kulllanin
    kekte aklim kaldi:))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Kumaşın deseni çok güzelmiş. çok cici olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Çok uyumlu, çok neşeli bir takım olmuş. Güle güle, güzel günlerde kullanın. O tığ işi dergisinden görürsem alacağım... Kek bitti mi kek :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzel bir uyum yakalamışsınız.Renkli tığ işlerinizi merakla bekliyorum.Bu arada afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  7. örtünün deseni harika nasıl da uymuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlara katılıyoru çok uyumlu ve neşeli olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Örtünün rengine ve modeline bayıldım ellerine sağlık çok şık olmuş

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...