28 Ocak 2013 Pazartesi

Keçe Broş


Bu bebek suratlı broşlardan ben de yaptım sonunda, dayanamadım. Bilmiyorum, o kadar güzel oldu mu ama, benim çok hoşuma gitti sonuç..Bunları biliyorsunuz değil mi? Sevgili Hazeldesign yapar aslında bunları, onun harikaları için blogu burada

Ben de onun gibi keçeden kestiğim parçalarla bu hanım kızı oluşturdum, Sonra da iğne oyası bir çiçeğe kondurdum.

PC283544

Arkasına da bir kıskaç yapıştırdım, ister toka olarak kullanılır, ister ceket yakasına, ister fular kenarına..

PC283542

Kutusundan gülümsüyor işte bu hanım kız, göz mü kırptı ne?:))

3 yorum:

  1. Bu tatli ve harika calismalara ben de bayiliyorum,ne iyi etmissiniz de denemissiniz.Cok hos olmus,ben de deniycem ben de...

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli,evet galiba göz kırpıyor:)))

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...