18 Ocak 2013 Cuma

Keçe Ekmeklik

P1053599

Yuvarlak ekmekçiklerim için keçeden bir ekmeklik diktim. Krem rengi, en kalın olan keçelerden kullandım, biraz dik dursun istediğimden.

P1043595

Alt kısım için bir büyük daire kestim...Aynı boyda bir tane daha...

P1043597

En üst için de bu ikisinden daha küçük bir daire daha...Kenarına da dantel diktim makine ile.. 

P1043596

O büyük dairelerden birini dörde böldüm. Parçaların büyüklüğünde 2 parçayı daha ayrıca hazırladım. Sonra hepsini orta noktasından birleştirdim.

+P1053598

Bombeli şekilde büyük parçanın üzerine diktim, hepsinin üzerine de küçük yuvarlağı..

P1053600

Böyle kat kat, pasta gibi bir şey oldu...

P1093612 

Ekmekçiklerim katların, volanların arasına yerleşti...

P1093614

Yeni yuvalarından masadaki herkese göz kırptılar...Ama tabii bu sonları oldu:))

8 yorum:

  1. aaaaa ne kadar hoş bir fikir ve cok guzelde yapmışsın ...ellerıne saglıkk..

    YanıtlaSil
  2. Çok değişik olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. böyle ekmeklik ilk defa görüyorum :)güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok farklı bir çalışma olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Sen var ya sen...
    mAŞALLAH!
    Yaratıcılığın sınır tanımıyor,aklınla bin yaşa!

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar farklı bir çalışma fikrine, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Nasıl güzel olmuş bayıldım,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. bubub bende örneği vardı çıtçıtla yapılıyordu.39ıl evvel okulda yapmıştım birine verdim geri getirmedi allah önüm eçıkardı çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...