23 Ocak 2013 Çarşamba

Siyah Yapraklı Kolye


Uzun zamandır ihmal etmiştim takı işlerini, bu aralar pek sallanan şeylere gelemiyorum nedense, oysa ne çok severim salkım saçak kolyeleri sallandırmayı boynumdan aşağı, özellikle de kış aylarında boğazlı kazak üstüne...Dükkan açsam, bir süre dışarıdan mal almama gerek kalmaz, o kadar çoktur kolyelerim, küpelerim eskiden çoktu, vedalaştım bir kısmı ile, ama kolyelerim duruyorlar işte, koleksiyon gibi.. Hep diyorum ya, insanın her 10 yılı farklı trendlerle geliyor, işte benim bu 10 yılım da böyle galiba...

Ama işte heves ettim, belki eski günlerin hatırına dedim, bu kolyeyi yapıverdim. Yaprakları fimo hamurundan. Hamurları yoğurdum, oklavayla incecik açtım, yaprak gibi kestim, bıçağın ucuyla damarlar yaptım, uçlarına birer de metal halka sapladım, fırında pişirdim.

PC263534

Bu arada tabii, gerçek yaprak gibi kıvrımlı durması için tahta bir kaşığın sapına dayayarak/dolayarak verdim fırına...

PC263533

Sonrası zaten çocuk oyuncağı, evdeki bir zincire siyah boncuklarla birlikte yapraklarımı geçirdim, en ucuna da, metal bir aparata eklenmiş kurdeleden bir kırmızı gül..

Gri bir boğazlı kazağın üstüne hayal ettim bu kolyeyi, ya da beyaz..Beyaz beni artık şişman gösteriyor (ben şişmanlamadım yoksa, kesinlikle...), bu kolyedeki siyah yapraklar zayıf gösterir mi acaba?? :)

3 yorum:

  1. Siyah siyah çok şık olmuş, hemen hemen her şeyle kullanılabilir. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, çok zarif olmuş, siyahla kırmızının uyumu çok güzel zaten :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. cok güzel bir kolye olmuş ellerine sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...