14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgili Sevgililer Günü

P2133725

Bugün sevgili Sevgililer Günü...Herkese sevdikleriyle güzel bir gün diliyorum. Ve her yıl bu güzel günü hep aynı sevdikleriyle mutlu, neşeli, sağlıklı kutlamalarını...

Ben çok önemserim böyle günleri. Ticari micari, ne olmuş? Ucu ekonomiye dokunmayan bir şey gördünüz mü bu hayatta? Hastalıklar, mezarlıklar, doğumlar, düğünler, hangisi parayla alakasız? Savaşlar, ittifaklar hangisi ticarette uzak? Ekonomi okudum ben kızlar, bana anlatmayın.

Ama bu günler, hediye için deği ama, güzel bir sofra kurmak için, evin içinde minik süslemeler yapmak, ufak sürprizler hazırlamak, kaçamak gülümsemeler yaratmak için fırsatlar değil mi? Hatta belki de o kişiler için son fırsatlarınız? Belli mi olur, evlerden uzak ama, bir sonraki sefer geç kalıp, "keşke" demektense, fırsat bilmeli insan böyle günleri. Kalpse kalp, kırmızıysa kırmızı, "ben de varım", "ben de seni seviyorum" demek için fazladan bir gün uydurulmuş olsa ne çıkar? Kime ne zararı  var?

İşte bu Bademli Kalp Kurabiyelerim de bunun için, biraz sevgi, biraz gülümseme, hoş bir anı, bütün istediğim bu, haydi, şu ana kadar oturduysanız bile kalkın, gün bitmeden o "en çok sevdiğiniz" için bir şey yapın, siz bugün, kalp kurabiye pişirecek sevdiği olan şanslı insanlardan birisiniz, kaçırmayın bu fırsatı...

4 su bardağı Un
300 gr.Margarin
1 Yumurta Akı
1 su bardağı+1 kahve fincanı Pudra Şekeri
1 çay bardağı Toz Badem
1 çay kaşığı Vanilya

Süsleme İçin:
Bal
Şeker Hamuru

Tüm malzemeler yoğurulur ve hamur 30 dak. buzdolabında bekletilir. Unlanmış tezgahta merdane ile açılarak kurabiye kalıpları ile kesilerek yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir. 175 C fırında 15 dak. pişirilir. Fırından alındıktan 10 dakika sonra, süsleme için kesilen şeker hamurları bal ile kurabiyelerin üzerine yapıştırılır.

Afiyet Olsun, her gününüz sevgi dolu geçsin...


P2133726

3 yorum:

  1. Sevgili Elifciğim sevgililer günün kutlu olsun her günün güzelliklerle dolsun..

    YanıtlaSil
  2. Elif Hanim sevgililer gununuz kutlu olsun,her gunumuz bu seker kalp kurabiyelerin tadinda gecsin insallah...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Elif Hanım, vallahi harikasınız, ne güzel söylediniz ucu ekonomiye dayanmayan şey mi var ? Yazdıklarınıza gönülden katılıyorum, sevgimizi minik de olsa detaylarla ifade etmenin bir fırsatını bulmuşsak değerlendirmek hoş olmaz mı değil mi? Bu güzel tarif için çok çok teşekkürler. Ellerinize sağlık. Ayrıca bu gününün anlamına özel; sevdiklerinizin ve sevenlerinizin çevrenizi kuşattığı, güzelliklerin ve tebessümlerin yaşamınızdan eksik olmadığı uzun nice seneler diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...