13 Şubat 2013 Çarşamba

Yasemen Pasta & Cafe

P2043692

Ataşehir'de bir cafe tanıtacağım bugün, Yasemen Pasta ve Cafe...Atatürk Mahallesi, Girne Caddesi'nde. Yönder Okulları'nın karşısı..Arkadaşımız Ebru, kariyerine farklı bir yön çizmeye karar verdi, EKS Mutfak Akademisi'ndeki eğitiminin ardından nefis pastalarını burada bizlerle paylaşıyor artık....

P2043693

Şu mor-beyaz dekorasyonun hoşluğuna bakar mısınız?

P2043694

Ebru pastalarla uğraşırken, biz tamamlamasını beklemeden çektik fotoğrafları, birazdan pastalarla dolacak bu vitrin. Ama pastalar taze taze olsun diye günlük pişiyor, hem de tamamen katkısız, tatlı oğlu Efe'ye yedirmeyeceği hiç bir şeyi dükkanda satmıyor.

P2043696

Bu da Boşnak Böreği, anneciği Yasemin Abla'nın ellerinden çıkıyor, uğradığınızda hala kapışılmamışsa, mutlaka tadına bakın..Ama ev yapımı mantıyı tatmadan dükkandan çıkmayın zaten... 

P2043697

Öğlenleri ev yemekleri de var, Hakan Usta'dan nefis Tantuni de...

P2043698

Bu da şefimiz Ebru.. Oralardan geçerken uğramayı ihmal etmeyin. Katkısız pasta, börek, ev yemeği özleminizi giderin.."Fast food"çulardaki doğum günü partilerinden fenalık geldiyse hele, Ebru ile temasa geçin, size uygun bir alternatif doğum günü partisi/workshop'ı önerisi olacaktır mutlaka...

1 yorum:

  1. Merhaba Elift,

    Yorumunu okurken gülümsettin beni, çok hoşsun. Bilemiyorum ben de çaresiz kaldım bu konuda. O kadar çok kopyalama yapılmış ki geçen gün internette sitem için bir başvuru yaptım özgün olmadığı gerekçesi ile reddedildim. Düşünebiliyor musun sitemdeki herşey %100 orjinal ve hepsi benim emeğim ama ispat edemiyorum. Bilemiyorum eğer bu kadar mağdur ettiysem bir çare bulmalıyım. Sevgiler

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...