24 Mayıs 2013 Cuma

Bazen Zevkten Bazen İhtiyaçtan


Yani bize bahane çok. Ben de hepiniz gibi evde bir şey kırılsa da yenilesem, yeni bir ihtiyaç çıksa da gidersem diye hazır beklediğimden, hiç bir fırsatı kaçırmıyorum tabii..


Bu da en basitlerinden, en bilindiklerinden biri..Metal çay kutusundan vazo, fırçalık, kaşıklık, ıvır zıvırlık işte...Pek ihtimal vermiyorum ama henüz denemeyenler için kısa bir tarif de vereyim. Parlak yüzey astarı ile boyadığım teneke kutuyu önce yeşile boyadım, sonra üzerinde bazı yerlere mum sürdüm, sonra krem rengine boyadım, boyamın tam adı "yeni kemik", sonra iyice kuruyunca hafifçe su zımparası ile zımparaladım, mumlar çıktı, yeşiller alttan göründü. Üzerine peçeteden kestiğim yaprakları peçete tutkalı marifetiyle yapıştırdım. 

E, güzel oldu yahu... 


3 yorum:

  1. Çok hoş olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. yapraklar canlı gibi duruyor. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canım emeğine sağlık yaprak deseni de harika..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...