31 Mayıs 2013 Cuma

Kaşar Peynirli Çörek


Piknik mevsimi gelmişken, tam da pikniklik, kıtırık çörekler bunlar...

5 su bardağı Un   
125 gr.Margarin   
1 çay bardağı Su   
100 gr.Kaşar Peyniri   
3 Yumurta
½ çay kaşığı Pudra Şekeri                
1 tatlı kaşığı Tuz   
10 gr.Maya                 
Susam

Maya ılık suda eritilir. İçine un, erimiş margarin, 2 yumurta, tuz ve şeker eklenir. Hamur yapılarak oda sıcaklığında 1 saat bekletilir. Hamur açılıp, çay bardağı ile yuvarlaklar kesilir. Ortalarına rendelenmiş kaşar peyniri konarak diğer bir yuvarlakla kapatılır. Yağlanmış bir tepsiye dizilip 30 dak. bekletilir. Üzerlerine yumurta sarısı sürülüp, susam serpilir. 200 C fırında 15 dak. pişirilir.

Afiyet Olsun. Ben biraz dinlenip geliyorum, bekleyin beni...



1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))) Çörekler nefis görünüyor. Şimdi olsa da yesem :))
    Bu arada sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...