18 Haziran 2013 Salı

Piknik Sepeti


Evet, artık benim de bir piknik sepetim var..Ne zamandır piknik sepetli fotoğraflara bayılarak bakıyordum, sevgili Ruşen'in piknikli postlarına ve kurduğu muhteşem piknik sofralarına hayrandım her zaman..Ruşyena'da ne zaman görsem o fotoğrafları iç geçiriyordum..(maşallah tabii bu arada, yediğiniz içtiğiniz sizin olsun, ben sepetin hayranıyım...)

Derken bir gün, bir yazı okudum, "yılda bir defa pikniğe bile gitseniz, bir piknik sepetiniz olmalı" diyordu..E doğru tabii, yılda bir defa gelecek misafirler için bile yorgan saklıyorsak, düdüklü tencere dolapta duruyorsa, hatta elektrikli feşmekan makinesini saklıyorsak mutfak dolaplarının kuytularında, ve hatta yılbaşı ağacı bulunduruyorsak, neden olmasın ki? 


Elimdeki daha önce mutfak önlükleri için kullandığım kırmızı kareli duck kumaşından kestim hemen, sepetin dibi için bir elips, yanları için de iki yana doğru genişleyen, alt kenarı da birazcık içe doğru yuvarlak iki dikdörtgen parça...


E biraz da dantel, azıcık da kurdele, işte sepetim tamamdır. İçine renklerine uygun bir kaç da ıvır zıvır hallettim mi, kimse tutamaz beni, sepetim kolumda, en yakın yeşillikte bulun beni....

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Arkadaşımın ellerine sağlık...( cemile)

      Sil
  2. o söze bayıldım ben... hissiyatımı ifade eden çok derin bir söz... bir postumda kullanacağım muhakkak. :)
    bu arada, keyifli yaşamanın sırrını keşfetmiş bulunuyorsun aramıza hoş geldin elifcim...
    sepetin bi harika... ellerine sağlık...
    görünce aklımda şöyle bir ışık yandı; üst kısmına kalın mukavvadan kalıp kesip iki tarafı açılır kapanır bir kapak yapabilirsin... yine aynı kumaşla kaplanabilir tabii...

    sayıları çoğalan pikniklerde keyifle, mutlulukla kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir fikir, hemen deneyeceğim, bakalım, becerebilirsem haber vereceğim :))

      Sil
  3. Sepetiniz çok güzel olmuş,ruşyenanın piknik sepetlerine bende çok özeniyordum,aslında böyle küçük bir sepetim var hemen boyayıp piknik sepeti yapayım yoksa aklım kalacak :))

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...