12 Kasım 2013 Salı

Anka


Bir yaz tatili sırasında yol üzerindeki bir porselen mağazasından almıştık bu tavus kuşu kutuyu. Salonun o zamanki yeşilli dekorasyonuna da uygundu, gözlerime de..Salon artık yeşil değil, gözlerimse, 40'lı yaşlarındaki her kadın gibi aynada artık renklerine değil, içindeki pırıltılara, heyecanlara ve kırgınlıklara değer verdiğimden sanıyorum, artık ne renkler çok da farkında değilim...Ama tavus kuşumuz hala başköşede duruyor ve direniyor zamana.. 

Feng Shui'ye göre tavus kuşu, anka kuşuymuş aynı zamanda, yeniden başarıya ulaşmak için topraktan, külden ve hayal kırıklığından doğarmış. Tam da 40'lara yakışan bir doğuş... 

Bu arada yastıklarımın gülleri bitti, 2 tane işledim, biri kırmızı, biri pembe...Geriye minderleri kaldı, yastıkları kaldı..Dikmeye üşendim, hazırını arıyorum uygun ölçülerde...Türk gibi başladık, bitiremedik bu sefer...Yastıklarım yeniden doğmayı bekliyor, benim doğru renk ve ölçülerdeki o minderlerle buluşmamı...



2 yorum:

  1. Tavus kuşlu kutu ne güzelmiş. Yastıkların işlemeleri çok canlı görünüyor, bitince harika olacaktır.

    YanıtlaSil
  2. Bitmiş halini merakla bekliyorum :) Yağlıboya tablosu gibi maşallah ;)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...