19 Kasım 2013 Salı

Kanatlılar



Yeni yıla yeni bir şeylerle girmek lazım deyip, işe bileklikle başladım. Mumlu ipe geçirilen bir kaç boncuk altı üstü..Ama melek kanatları işte, melek bir de yanında, nazara karşı kocaman bir nazar boncuğu, şans için bir mavi boncuk, bir de kız pembesi... 

Yani meleklerimden üzerimde de taşıyacağım bu yıl, sonuçları yıl sonuna paylaşırım, 2014 sonunda yani...

Bu arada, evde kanatlarla ve kanatlılarla uğraşan tek ben değilim, biliyorsunuzdur. Ama benimkiler ne kadar kısaysa, onun çalışmaları o kadar uzun, ayları bulan, ince ince işler..Birleştirmeler, hava tabancası ile ince ince boyamalar, zımparalamalar, iç kısımda kaldığı için hiç görünmeyen o kokpitteki her bir göstergenin bile ne çok detayı var, Allahım, inanılmaz..Evet, Levent de maketlerinden birini daha tamamladı, P 40 Tomahawk. Gidip gelip onu seyrediyorum bu aralar, kutudan gri gri çıktığı gün dün gibi gözümün önünde, ama ustasının ellerinde neler oldu, baksanıza...   

Biz kanatlandık uçuyoruz bu aralar, bizi tutabilene aşk olsun, bizi semada gören dilek tutsun :))


1 yorum:

  1. Eşinizle ne kadar uyumlusunuz, maşallah ! Senin bilekliğin çok şeker olmuş, inşallah sana da çok olumlu etkileri olur. Uçağa da bayıldım, ben de olsam gelir geçer bakarım :))

    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...