6 Mart 2014 Perşembe

Antik Eskitme Tepsiyi Nasıl Yaptım?


Ne zamandır pazara gitmiyordum...Bu pırıl pırıl güneşli havada pazar çok iyi geldi...İstanbul'da çok anlamı yok sebze-meyve almak için pazarın, zaten hal şuracıkta, aynı tazelikteki sebze-meyveye ulaşmak zor değil..Ama yiyecek dışı bir şeyler arıyorsanız evinize, mutfağınıza, hatta üstünüze başınıza, inanılmaz fiyatlara, inanılmaz ürünler var..Yine bir sürü planlarla döndüm eve, mavi-beyaz sofra hayalleriyle, mint yeşili kahvaltı sofralarıyla, puantiyeli pembe pembe cupcake hayalleriyle..Çok iyi geldi pazar..

Şimdi de tepsimi anlatayım, benim pazardan ilham aldığım gibi, ilham versin tepsimin yapılışı da sizlere, ilham versin, heves versin, kolay gelsin.. 


Tepsiyi önce nemli bezle sildim. Üzerindeki oymalı kısımlara fırçayla tamponlayarak antik eskitme boyası sürüp, pamuklu bir bezle sildim. Kurumaya bıraktım. 


Ortaya kullanacağım renkli fotokopileri dekupaj tutkalı ile kat kat yapıştırdım. Üzerine de dekupaj tutkalı sürdüm. Aralarda kurumaya bırakarak 3 kat dekupaj tutkalı ile verniklenmiş gibi oldu. Tamamen kuruduktan sonra 3-4 kat sprey vernikle tamamladım.

6 yorum:

  1. tepsinin formu ne kadar farklıymis.
    kenarinin modeli de cok sikmis iyi gunlerde kullan canim ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  2. Tam eskiyi yansıtmış gerçekten, güzel günlerde kullanın, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş çok şık durmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın cok güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlık:-)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  6. Vintage tarzda çok güzel bir tepsi olmuş emeğine sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...