16 Haziran 2014 Pazartesi

Evimdeyim


Koltuktan sehpaya uzatıyorum ayağımı, kanın yukarıdan aşağıya inişini hissediyorum, damarlarım gevşiyor, kaslarım gevşiyor..Dışarıda yağmur öncesi serinliği, yağmur geliyor, olsun ben evdeyim.. 


Öğlen için taze enginarlarım haşlanıyor az limonlu ve yağlı suda, akşam planımız balık..Öğleden sonra kahvenin yanına tahinli çörek? İstediğimi pişirebilmenin sevinci, istediğimi yiyebilmeninkine karışıyor, burnuma kokular doluyor, ağzım sulanıyor..Yağmur hafifçe camlara vurmaya başladı, olsun ben evdeyim...

3 yorum:

  1. Evi gibisi mi var insanın,ooh tadını çıkar:))

    YanıtlaSil
  2. Kahve ve tahinli çörek...
    Harika ikili;)

    YanıtlaSil
  3. evde olmanın evin keyfini çıkarmanın özlemi ile dolup taşarken bu yazı ilaç gibi geldi bana:)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...