26 Ağustos 2014 Salı

Benim "Driftwood"larım


Merhaba, keyifler nasıl?

Deniz kenarından topladığım bir torba dolusu sürüklenmiş odun parçası ya da havalı ismiyle driftwood ile yaptım işte ben de bir şeyler..Yeni hayatlarına böyle iplerle birbirlerine bağlanmış bir duvar süsü olarak devam edecekler..Orijinal hallerine hiç ellemedim, ne boya, ne düzeltme, ama bu halleri ile öyle hoşlar ki, soluk bir ahşap rengi ve kadife bir doku..


Yalız tabii yine rahat duramadım ve bizden bir şeyler eklemek istedim, aralara ve en uca biraz nazar boncuğu ekledim, "nazarlardan korusun" diyerekten..Bu amaçla toplamamış olsam da, amaçsızca öyle duvarda asılı kalmalarına gönlüm razı gelmedi, bir misyon yüklemek istedim bizim odun parçalarına..Driftwood sanatının en özgün uygulamalarından biri olduğunu iddia etmek mümkün olmasa da, baktıkça bana neşe versin, size de fikir..Tatilden odun parçaları ile dönüp ne yapacağını bilemeyenler ve yeni tatile çıkıp odun parçası toplayacaklara ilham versin.. 


Şimdi, fırından gelen kokular beni mutfağa çağırıyor. Akşamüstü kahvesi saati yaklaşırken, hazırlıkları tamamlamalıyım.

4 yorum:

  1. çok güzel ve doğal bir çalışma olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. aa bende bir sepet dolusu driftwood ile döndüm evime ve bir dolu şey yaptım keyfimce.. bunlarda çok güzel olmuşlar ellerine sağlık,, emek verilen herşey çok güzel!

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, benim de bir poşet dolusu var. Henüz ne yapacağıma karar vermedim bakalım, doğal görünüm ve dokusunu bozmadan bir şeyler yapmak niyetindeyim ben de haydi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy... ben bunları çok seviyorum işteee, neler neler yapılıyor bunlarla, böyle dizmek bile harika bir görüntü vermiş, bulmam lazım... yapmam lazım... çok kıskandım çoook :)))
    Ellerine zevkine sağlık canımcım, doğal malzemeler herzaman favorim zaten :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...