27 Ağustos 2014 Çarşamba

Gümüş, Mavi ve Beyaz


Herkese Selam, 

Bugün karşınızda eski gümüşlerin mavi-beyaza dönüşümü. Umarım seversiniz.


Eskitsem de, küflendirsem de, objelerin sade ve modern olmasından hoşlanıyorum, diğerleri kasvet veriyor bana, çok kolay sıkılıyorum. Beyazın da bir avantajı olarak, üzerine ekleyeceğiniz renklerle, yapacağınız eskitmelerle, evin içinde kendisi gibi sade ve modern diğer eşyalarla çok kolay gruplandırarak kullanabiliyorum.  


Mesela, eski gümüş şamdanları beyaza boyadıktan sonra zımparayla eskitip, eskitme pudrası ile mavi mavi küflendirdikten sonra, başka mavilere arkadaş ettim bugün..

Mavi demişken, sevgili Banu'nun mavi köşesini anmadan olur mu? Demirciden kaptığı sandalyelerle ve bir parça kot kumaşla yarattığı o atmosferi hatırlamadan? Hatırlamak isteyenler buradan, Banuca Birşeyler


Koyu renk üzerinde de güzel gösteriyor kendini beyazlar ve maviler..Daha karmaşık bir şeylere gerek yok ya da daha fazla renge, işte bu kadarcığı bile değiştiriverdi bizim evi bugün..


Bu akşamlık da bu kadar..Yine müzik dinleyerek elişleriyle, çeşitli denemelerle geçen bir günün ve akşamüstü saatlerinde uzun bir sahil yürüyüşünün ardından yorgun düştüm. Beyazları ve mavileri seyrederek gevşemeyi ve uykuya öyle geçmeyi planlıyorum artık. 

Herkese iyi geceler.. 



5 yorum:

  1. eline sağlık
    sahiden de çok güzel olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık...ben neden girişemiyorum bu eskitme-yenileme çalışmalarına yaaa :(

    YanıtlaSil
  3. Şamdanlar çok güzel olmuş, nasıl bir boya kullandın acaba zahmet olmazsa paylaşırsan sevinirim. :) Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beşienmene sevindim. Önce biraz parlak yüzey astarı, sonra beyaz akrilik boya, zımparalayınca alttan gümüş kısımlar çıktı. Çıkmayan kısımlara da eskitme pudrası diye bir malzemenin ege mavisi rengini kullandım, ıslak sürülüyor, kuruyunca pudra haline gelip dökülüyor küf gibi..

      Sil
  4. çok akıllıca bir çalışma, ellerine sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...