13 Ağustos 2014 Çarşamba

Yine Kanaviçe Zamanı


Vazo isteyen ama sıradanlıktan çekinenler için, vazosu zevklerini yansıtsın isteyenler için ve en önemlisi, "benden başkasında olmasın"cılar için gelsin..


Seramik vazoya peçete dekupajı ile rengi evime, deseni hobime uygun bir vazo..Tek püf noktası, boyamaya geçmeden önce seramik objeyi verniklemek..Böylece sürdüğünüz ıslak boyayı emip, dalga yapmıyor, kilolarca boya harcatmıyor..Hatta belki su sızıntısına bile iyi geliyordur..


Süslendi, püslendi, çiçeklendi, baş köşeye yerleşti işte sonunda..


Hatta daha da baş köşeye kadar terfi etti, tam televizyonun yanına, kimselerin gözünü alamadığı o duvar kenarına..


Evet, bardakla, sürahiyle idare ediyorduk, giderebiliyorduk vazo ihtiyacımızı, hele eşimin hiiç ihtiyaç duyduğu bir şey değildi ama, sonucundan o da memnun kaldı, ee bayağı vazo üstüne kanaviçe işlenmiş gibi oldu, memnun kalmasa ayıp olmaz mıydı biraz?



İşte bir vazo hikayesi..Kırtasiyedeki mahsun seramik vazo, bizim evde baş köşenin gururlu konuğu...Ve bir boyama hikayesinin daha sonu..


8 yorum:

  1. çok çok güzel olmuş,eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yine çok zarif çok şık bir sonuç çıkmış ortaya. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Salonuna ne kadar da uyum sağlamış! Bende çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  4. Maşallah, ne yapsanız yakıştırıyorsunuz;)

    YanıtlaSil
  5. her halde grip kapidan cikip gidiverdi:)))
    sira bunlara geldi
    blogun basinda kanavice yazisini gorunce ..kostum geldim
    degisik bir tarzz ama benim gibi carpi isi delisi birine iyii geldi:))))opuyorum seni

    YanıtlaSil
  6. bayıldım resmen elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  7. Aştın artık sen aştın !
    Vallahi bravo !

    YanıtlaSil
  8. Çok şık,çok zarif renk uyumlarına bayıldım ellerine sağlık Elifciğim..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...