16 Ekim 2014 Perşembe

Ekmekli Ekmek Torbası


Dışarıda vakit geçirmenin bence en güzel yollarından biri, bu devasa şehre uzaktan, şöyle tepeden bakarak demli bir çay içmek..Yanında da biraz çikolatalı kek..Tatlı bir sohbet..Elinde sevdiğinin sıcak eli..Hafiften, arkadan biraz klasik Türk müziği..Mesela bu öğleden sonra Çamlıca'da yaptığımız gibi.. Tabii elimdeki işlerden birini daha bitirdikten sonra..Bu ekmek torbası gibi..



Torbayı kurulama bezinden diktim. Hem hava alan bir dokusu olduğundan, hem de bir kenar, bir de taban dışında dikilmesi gereken bir yeri olmadığından..Ağız kenarına bir de kurdele diktim tabii aslında kordonu geçirebilmek için, ama o da düz dikiş zaten, ne olacak ki? Kordonun çıktığı kısımları makinanın ilik açma fonksiyonu ile açtım, ilk deneme olmasına rağmen, gayet başarılı..



Bilmem üzerindeki kanaviçeyi anlatmaya gerek var mı? Neşeli bir model, işledim, diktim torbanın üzerine..Renklerinde biraz değişiklik yaparak tabii, torbama uysun istedim çünkü..

Bu güzel torbaya güzel de ekmekler lazım..Yarın bütün evi güzel bir ekmek kokusu sarsın istiyorum. Burada olup da kokuyu sizler de duyabilseniz, hatta pamuk gibi ekmeklerimden tadabilseniz keşke.. 

5 yorum:

  1. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.keşke o güzel ekmeklerinden sıcakken yiyebilseydim.sıcak ekmeği çok severim.kanaviçe çok güzel olmuş.farklı durmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bu nasıl bir güzellik !! ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. harika bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel torba olmuş tasarımda bizide geçmişsiniz ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. kanaviçelere bayılıyorum, ee bu ekmek torbasına, ekmek de yapmak lazım...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...