22 Ekim 2014 Çarşamba

Hobilemece Servisleri


İyi akşamlar sevgili dostlar, nasılsınız?

Ekmeklerimi beğenmenize çok sevindim. 

Çoğunlukla dışarılardayım, içeriye girdiğimde ise mutfakta..Ama bu sefer amerikan servislerimle buradayım..

İkea'dan alıp runner ve yastık yaptığım kumaştan artanlarla da amerikan servis diktim. Doyamadım bu kumaşla dikmelere anlayacağınız. 

Bu güzel kumaş, mağazadaki topun sonuydu, yani ayrıca çok kıymetli benim için, son santimetresine kadar değerlendirmesem olmazdı..Mağazadaki görevli kalmadığını söylese de yılmayıp rafları talan edip bulup çıkardığım bir son parça hem de, daha da değerli..


Bu arada tabii ben talanla meşgulken bizimkinden yükselen "kalmamış demek ki", "hem ne için lazımdı ki" gibi caydırıcı mırıldanmalarına hiç kulak asmadım, yıldıramadı beni sözleri. 

Sizlerden başkası nasıl anlasın ki ne ile neyi kombinleyerek hayalini kurduğum sofraların bende yarattığı heyecanı, mutlulukla yenen yemeklerin hayali gözümün önünde dikiş makinası önünde geçirdiğim zamanın tadını..Elimden, gönlümden çıkanları yanyana dizip, karşısına geçip seyre dalarken yüzüme yayılan gülümsemeyi..

Daha da güzel heyecanlarla, hayallerle, gülümsemelerle buluşmak dileğiyle..


3 yorum:

  1. Her yaptığın güzel, her söylediğin kıymetli vesselam. Bunlarda öyle, bakıp hayran kalası geliyor insanın.

    YanıtlaSil
  2. Ooo!! Sonbaharda yaz havası...içim açıldı inan...
    ellerine sağlık...;)

    YanıtlaSil
  3. Gönlü güzel, zevki ince , marifetli hatun !

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...