18 Kasım 2014 Salı

En Sevdiklerim


Ne çok gezip görecek yer var, sadece denizini, güneşini değil, tarihini de..

Sonra Camilerini..Seviyorum gezmeyi..


Şu çiniler, nasıl yüzlerce yıl böyle kalabiliyorlar bizler için bir şeylerin onlarca yıl bile ayakta kalması mucizeye yakınken bu zamanda bu teknolojiyle, bu bilimle? Seviyorum bu eski eserleri..


Kış gelince yazlıklarımı özlüyorum, ince, hafif, havadar, rahat..Seviyorum mevsimlerle değişen bu süsü, bu şıklığı..

pişirmeyi, yemeyi, yedirmeyi seviyorum..Hayatı seviyorum özetle, tek tek yazsam, anlatsam sığdıramam buralara..


 Ama galiba sevgili Havva gibi, pişirdiklerim pişirildiğinde, sevdiklerim sevildiğinde daha da çok seviyorum hayatı..Daha önce kendi ördüğüm battaniyenin bir benzerini Cihan'ımın sayfasında gördüğümde, zevklerin nasıl ortak, yüreklerin nasıl aynı çarptığını gördüğümde daha da seviyorum..

1 yorum:

  1. Klasik bir söz ama doğruluğuna kesinlikle katılıyorum; güzellikler paylaşılınca daha da güzel oluyor:)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...