26 Kasım 2014 Çarşamba

Hobilemece'de İnci Işıltıları


İyi günler, umarım herkes iyidir.Buralar soğuk, buralar yağmurlu..Ama ben soğuğu da severim, yağmura da bayılırım.

Bu havaların tek kötü tarafı fotoğraf için uygun ışığı bulmanın zorluğu..Ne yapalım, ben de fotoğraf çekmiyorum ama, ilham toplamakla geçiyor zamanım, bu ilhamla bir şeyler üretmekle, denemeler yapmakla..Bir de bolca sebze pişirmekle tabii, lahana, pırasa, karnabahar, tüm kış sebzeleri..

Biraz da süslenmeye zaman ayırmak lazım tabii..Son bir kaç yıldır üst üste kolyeler takmak çok moda, ben de evdeki eski incik boncuktan yapıyorum işte kendime bir şeyler..Metalin diğer malzemelerle birleşimi çok modern, çok şık görüntüler oluşturuyor..Tek başına son derece zarif, son derece feminen olan bu incileri biraz metalle birleştirdiğimde aradığım maskulen görünüme ulaşabiliyorum ve benim için pantolonların, kotların üzerine takılabilecek hale geliyorlar..Sanıyorum çalışırken aldığım kolyelerin bir kısmını bu şekilde elden geçirerek bile, bir sürü yeni kolyeye kavuşacağım bu yıl..

Elimdekileri değerlendirebilmek, eskilerden yeni bir şeyler yaratıp kendime hediyeler hazırlamak, ayna karşısında bu cicilerimi çeşitli gömlek ve kazaklarla kombinleyerek oyunlar oynamak..Soğuk havada evde vakit geçirmenin en güzel yolları... 



İşte bunlarla meşgulüm bu aralar, bildiğiniz gibi değil..

İlk fırsatta tekrar görüşmek üzere..

3 yorum:

  1. elift meşguliyet gayet başarılı ....oldukça da beğenildi...meşgul olmaya devam...

    YanıtlaSil
  2. Elif, inci mercan ve sedef şu yaşıma kadar bana en çok mutluluk veren takılarım oldu. Annem bana 18 yaşıma geldiğimde ilk inci kolyemi hediye etmişti, ben de iki kızıma aynı şeyi yaptım. Bir kadına en çok yakışan takıdır. Emeklerine sağlık. Sevgiler yolladım.

    YanıtlaSil
  3. bene de inci hastasıyım. Çok güzeller. . Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...