25 Aralık 2014 Perşembe

Yalancı Bahar


Bahar geri gelmiş gibi..Evlerde durulmuyor, insanın içinde bir kıpırtı, bu yalancı bahara inanası geliyor..Biz de bu öğleden sonra Pendik'te Marina'ya gitmekten alıkoyamadık kendimizi. Açık havada güneş altında oturup iyice içimize çektik güneşi..

Dönerken de bir kaç demet çiçekle evimizden içeri sokmak istedik bu yalancı baharı..Bostancı'yı bilenler bilirler, her yerde çiçekçilerle karşılaşırsınız bizim buralarda.. En güzel kokulusundan bir kaç demet, bütün salona yaydı o güzel baygın kokusunu.. Ve vazonun yanından sarkıttım bahar rengi yeni küpelerimi..Yani sadece küpe halkasına geçiriverdiğim boncuklarımı..Bu yalancı bahar kandırıverdi işte hepimizi, yoldan çıkarıverdi..

Herkese buralardan sevgiler, güneşli güzel günler..




4 yorum:

  1. Elifciğim ben de Göztepe'deyim. Resimlere tav oldum:) Yarın bir minibüse binip uzanmam lazım sahile:) Gönlünde hep bahar yaşaman dileklerimle. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turk Marin'de bir kahve içmeyi unutma, benim için de gül, eğlen bolca..Şimdiden keyifli bir gün diliyorum..

      Sil
  2. Taze çiçek gibisi yok...
    mutlu bir haftasonu diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ömrümün bir bölümü Bostancı'da geçti... Sonradan sahil yolu yapılınca daha farklı oldu ama yine de İstanbul'un birçok semtinden daha güzel ve sakin oralar. Nergisler ne güzel kokar :))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...