7 Ocak 2015 Çarşamba

Bolca Yastık


Kıymetlilerim bunlar benim..Vazgeçemediklerim. Dekorasyon deyince ilk aklıma gelenlerim..Bir şeyler dikmek için kumaş bakarken ilk hatırladıklarım, bir şey işlemek için elime renkli iplikleri her alışımda içimden ilk hecelediklerim..Yastıklarım..


Daha önce de anlatmıştım, aslında çok sırtımı yastıklarla besleyerek oturmayı seven birisi değilimdir. Ya masa başıdır benim olayım, ya ayakta hareket halinde.. 

Ama ne zaman bir mağazaya girsem tüm yastıkları incelerim, bloglardaki yastıkları içime çeker, netteki yastık fotoğraflarından öyle çok ilham alırım ki..

Aslında genellikle öyle galiba bu sevimli ve şık aksesuarlar genellikle koltuklarda kapladıkları yerin aksine, ne zaman oturulsa oraya, kenara köşeye ittiriliverirler. Bundan çok da farklı bir şey görmedim gittiğim evlerde ama, bu aksesuardan kolaylıkla vazgeçene de çok rastlamadım. Erkeklerin tersine fonksiyonellikten, kullanışlılıktan çok tarzı, süsü, görünüşü sevmekten midir ki kadınlarda bu objeye bu merak? Fıtrat farkı (!) hani:))

O yüzden bu fotoğraflarda öyle heybetle, kendine güvenle koltuğa yayılışlarına bakmayın siz bizimkilerin de, günün sonunu kim bilir nerelere savrulmuş getirirler de, ancak tekrar eski düzene kavuşmaları için el ayak çekilmesi gerekir ortadan.. 


Bunlar en son numaralar, taze taze..Hala karşılarına geçip onları seyrediyorum, aşkımız daha hiç eskimedi.. 


Rokoko güller..İşlemesi öyle zevklidir ki, bilenler bilir..


Hobi odamda yaz gelip de salona geçecekleri günleri bekleyenler var..O zamana kadar onları da dolaplara kaldırmaya kıyamadım, bizimle birlikteler..






Balkonun gülleri ile veda edeyim bu akşam..Karlı İstanbul'dan sevgiler, aydınlık günler herkese..

5 yorum:

  1. Rokokoları siz mi işlediniz?Muhteşem işçilik olmuş süper! Aktüel moda bloğunda görüp özenmiş ve ben de denemiştim ama biri diğerini tutmadı boyutları çiçeklerin olmadı maalesef:( çok hoş yastıklarınız ve çok da önemli ev dekoru için,değiştirince havası değişiyor evin:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harikalar, yastıklar benim de vazgeçilmezlerim arasındadır :) Ellerine sağlık :)
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. yastık hastalığı bende de var, ellerine sağlık, hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  4. Ben sırtımı dayamayı sevmem yastıklara, tersine onları kucaklamayı, sımsıkı sarılmayı çok severim. Karşıdan bakana göbek, mide kamuflajı gibi görünebilir elbette ama öyle değildir. Sahiden severim ben yastıkları :)

    Sizdeki yastıkların hepiciği birbirinden güzel, birbirinden emek yüklü. Sevilmezler de ne olur ki başka? O balkon güllerine de ilk gnden hayranım zaten..


    Evet kesinlikle evlerimize yastıklar, İstanbul'a da kar çok yakışıyor :))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...